SHOCK AERO Spray do lag amortyzatora 100ml Evil Lubricants
search
  • SHOCK AERO Spray do lag amortyzatora 100ml Evil Lubricants

SHOCK AERO Spray do lag amortyzatora 100ml Evil Lubricants

36,00 zł
Brutto
Ilość

 

Zasady dostaw

 

Zasady zwrotów i reklamacji

HOCK Spray  to mieszanina syntetycznego i silikonowego oleju przeznaczona do zabezpieczenia goleni amortyzatorów przed korozją, wżerom, przywieraniem brudu

Zabezpiecza elementy uszczelniające przed nadmiernym zużyciem a jednocześnie zapewniająca smarowanym elementom doskonały poślizg co zmniejsza zjawisko tarcia pomiędzy powłoką goleni a uszczelka kurzowa , w wyniku czego potrzebujemy znacznie mniej siły do pokonania ugięcia wstępnego uszczelki i rozpoczęcie procesu amortyzacji. Preparat pomimo tego, że posiada w swoim składzie środki poprawiające znacznie przyczepność do metalu nie powoduje zagęszczenia preparatu smarująco-czyszczącego

Ten nowo opracowany produkt  przeznaczony jest do smarowania goleni amortyzatorów rowerowych w tym rowerów wyczynowych gdzie  istnieje ryzyko micropittingu (są to dołki utworzone przez micropitting na  głębokość około 10-20 um w głąb metalu i często powstaje  matowy lub szary wygląd). Szczególną uwagę projektanci produktu zwrócili na to ,aby preparat posiadał swoje znakomite parametry smarne ,zabezpieczające osadzaniu się kurzu i penetrujące w długim okresie czasu , znacznie przewyższającym produkty do amortyzatorów aktualnie występujące na rynku.

Oleje bazowe wchodzące w skład preparatu wzbogacone są kompleksowymi dodatkami przeciwdziałającymi korozji, utlenianiu, i nie zawierają ołowiu oraz i jego związków. Skutecznie chronią elementy goleni oraz elementy gumowe przed  zwiększonym zużyciem. Ponadto elementy smarujące gumę eliminują negatywne skutki zbyt ścisłych uszczelek w nowych amortyzatorach. SHOCK Spray poprawia płynność pracy Twojego amortyzatora likwidując zgrzyty, piski i zakleszczenia. Zakres temperatur w jakich preparat zachowuje swoje podstawowe właściwości do od – 40 ° C do + 140 ° C. 

Sposób aplikacji:

Należy wytrzeć pozostałości brudu i tłuszczu z goleni amortyzatora i z dampera.

Spryskaj zewnętrzne golenie amortyzatora i tłok dampera.

Wytrzyj zebrany brud oraz nadmiar środka smarnego.
Ponowne smarowanie i czyszczenie goleni amortyzatora będzie wymagane w zależności od przejechanego dystansu, terenu i warunków w jakich był używany rower.

0102021
20 Przedmioty
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.