Zasady dostaw
Zasady zwrotów i reklamacji
Prawdopodobnie nie zdawałeś sobie z tego sprawy, ale nie wszystkie smary są kompatybilne, SZCZEGÓLNIE te nowocześniejsze, zaawansowane technologicznie. Wszystkie dodatki, które dają świetne rezultaty, mogą stwarzać problem z „innymi” rodzajami dodatków. Musisz więc wiedzieć, co możesz, a czego NIE możesz mieszać.
W przeciwnym razie może się okazać, że będziesz narażony na wysokie koszty eksploatacji i wymianę części.
Baza chemiczna: Olej mineralny
Cechy szczególne: Dobra ochrona przed korozją, Dobra odporność na utlenianie, Dobra wodoodporność, Odporny na wibracje, Wysoka nośność duże obciążenia, Wysoka odporność na zużycie, Wysoka przyczepność i adhezja
Konsystencja NLGI: NLGI 1, NLGI 2
Nazwa kategorii: Smary plastyczne
Niska temperatura: od 0°C do -30°C
Norma: KP1N-30, KP2KN-30
Przemysł: Konserwacja i Remonty, Konsumencki, Motoryzacja, Przemysł ciężki, Sprzęt AGD, Stolarski i Drewniany, Transport
Wysoka temperatura: +100°C do 130°C
Zastosowanie: Podwozie, Prowadnice ślizgowe, Przekładnie, Wielozadaniowe, Łożyska toczne, Łożyska ślizgowe
Smar Vegatol LGZ 1 oraz LZG2 to smar o przedłużonej żywotności - nie wytapia się, nadaje się do smarowania łożysk tocznych i wałeczkowych oraz innych połączeń trących w ciężkich warunkach pracy przy dużych obciążeniach w maszynach leśnych, budowlanych, rolniczych.

Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Recenzja została wysłana
Twoja recenzja nie może być wysłana
check_circle
check_circle